Wymiany Zwroty Reklamacje

Jeśli okaże się: że towar Państwu nie odpowiada, można towar wymienić (o ile jest dostępny) na inny model. Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Aby wymienić towar należy odesłać go bez pobrania na dane:

TMS s.c.

43-300 Bielsko-Biała

ul. Grunwaldzka 29

wraz z dołączonym w przesyłce wypełnionym formularzem wymiany oraz dowodem zakupu (paragon):

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

  • swój login ze sklepu i numer zamówienia 
  • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego 
  • pełny adres do wysyłki zwrotnej

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU

W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący.

Koszty przesyłki do kupującego to 15 zł (wpłata na konto),POBRANIE 20 zł.

Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Uwaga! Ewentualna dopłata doliczana do kosztów wysyłki.

Uwaga! Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.

Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor) przez Klienta dostępny na magazynie. Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Aby uzyskać informacje na temat wymiany prosimy o kontakt.

Klienci zagraniczni - z uwagi na wysoki koszt przesyłek zagranicznych wymiana towaru możliwa jest dopiero po zapłaceniu przez Klienta na konto kosztów przesyłki (zgodnie z cennikiem).

Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy zawartej na odległość:

Aby przyspieszyć procedurę odstąpienia od umowy sprzedaży przygotowaliśmy dla Klientów do pobrania wzór oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Wysłanie go do nas wraz z towarem i dowodem zakupu (paragonem) ułatwi w znacznym stopniu pracę Działowi Zwrotów, Wymian i Reklamacji. Adres do wysyłki:

TMS s.c.

43-300 Bielsko-Biała

ul. Grunwaldzka 29

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego przysługuje na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru przez konsumenta. Oświadczenie na piśmie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

TMS s.c.

43-300 Bielsko-Biała

ul. Grunwaldzka 29

Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed upływem tego terminu konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podany adres. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

  • numer zamówienia
  • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
  • nr konta i dane do przelewu klienta

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Aby uzyskać informacje na temat zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt z Działem Wymian/Zwrotów/Reklamacji pod nr tel. 604 277 100 lub 604 209 500

Reklamacje

Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:

TMS s.c.

43-300 Bielsko-Biała

ul. Grunwaldzka 29

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

  • swój login ze sklepu i numer zamówienia
  • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
  • pełny adres do wysyłki zwrotnej
  • nr konta i dane do przelewu klienta
  • przyczynę reklamacji lub opis wady

TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.

Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Działem Wymian, Zwrotów i Reklamacji pod nr tel. 604 277 100 lub 604 209 500